23 Eylül 2011 Cuma

Sansür & Zorba - Sevgili Günlük

Selamlar , epey geç oldu biliyorum ama burayı tamamen kafamdan çıkardığımı geçen ay farkettim , yoğun koşuşturmalardan kafamı kaldırdığımda aklıma direk burası geldi :) İnfosuyla beraber geciken yayınlamayı affınıza sığınarak sizlere takdim ediyorum.

 Antalya'da Golden Mic Records bünyesinde çalışmalarını sürdüren Sansür ve Zorba ''Sevgili Günlük'' albümü ile sessizliklerini bozuyor.

Albüm Sansür prodüktörlüğünde hazırlanmış olup beatlerin tamamen hepsi Sansür ' e aittir. Albümde Mix ve Mastering konusunda Sansür'e
Zorba ve Kadir Nazik yardımda bulunmuştur. Albümün kapak çekimleri yine Antalya'da gerçekleşmiş ve Doğukan Özkan Tarafından çekilmiştir.
Kapak tasarımı ve görsel unsurlar Hatice Demir tarafından dizayn edilip huzurlarınıza sunulmuştur.
Albümlerini aşk , umutsuzluk ve gurbet temaları eşliğinde konsept bir çalışma olarak huzurlarımıza sunan ikiliye ,
yine Golden Mic Records ekibinden , Gno ve Tekkurşun düetleri ile eşlik etmektedir.

Sansür & Zorba - Sevgili Günlük Tracklist :



1) Sansür & Zorba - Merhaba 1:51
2) Sansür & Zorba - Çocuk 3:19
3) Sansür & Zorba - Günüm Gecemdi 3:06
4) Sansür & Zorba - Kapanmaz Yaralar (Feat. Gno, Tekkurşun) 3:01
5) Sansür & Zorba - Tanrım 3:04
6) Sansür & Zorba - Hayaller Elinde 3:20
7) Sansür & Zorba - Ben Bu Sefer Gidiyorum (Feat. Gno) 3:25
8) Sansür & Zorba - Hoşçakal 1:15
Golden Mic Records © 2011
Kayıt : Golden Mic Records Studios ®


Mix * Mastering : Sansür , Zorba , Kadir Nazik
Görsel : Doğukan Özkan , Hatice Demir
www.goldenmicrecords.com

myspace.com/SansurGmr / facebook.com/SansurGmr / twitter.com/sansurgmr


myspace.com/ZorbaGmr / facebook.com/ZorbaGmr / twitter.com/ZorbaGmr





Albüme ulaşmak için;
Rap Haber :
http://www.rap-haber.com/component/content/article/36-genel-haber/153-sansur-zor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder